“Hallo, ik ben Harry Claassen.
Ik werk al jaren in de IT en ik krijg er echt energie van om problemen op te lossen en dingen beter te maken.
Ik blijf rustig, denk scherp mee en ik heb pas rust en ben tevreden als alles weer soepel draait.
Collega’s weten dat ze op me kunnen rekenen — op technisch vlak maar ook gewoon als teamgenoot.
Ik zoek een plek waar ik mijn ervaring in systeembeheer en IT‑ondersteuning kan inzetten én waar ik samen met anderen mooie resultaten kan neerzetten.
Dankjewel voor je aandacht.”